Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, figyelmesen olvassa el ezeket a foglalási feltételeket, mielőtt használná ezt az oldalt és / vagy folytatná a foglalást.  Ez egy kötelező érvényű jogi megállapodás.  A webhely elérésével és használatának folytatásával, illetve a foglalás lebonyolításával Ön elfogadja ezeket a feltételeket.  Kérjük, ne használja az oldalt, és ne folytassa a foglalást, ha nem ért egyet mindegyik feltétellel.

1. Értelmezés

A jelen Foglalási feltételekben a következő szavak jelentése a következő: „További díjak” jelentése megegyezik az 5.1 pontban megadott jelentéssel;

  • „Foglaló”, „Ön”, „Öné” vagy „Vendég” a Foglalást végző és/vagy a Szálláshelyen tartózkodó személyt jelenti;
  • A „Felho Vendégház”, „minket” vagy „mi” a Dobi Mária egyéni vállalkozó (székhelye: 1124 Budapest, Tamasi Áron u. 4. emelet) által üzemeltetett Felhő Vendégházat jelenti NTAK regisztrációs szám: MA2100025
  • „Offline”: telefonon, élő chaten vagy e-mailben létrehozott foglalás/érdeklődés;
  • „Online”: a Vendégházunknál a weboldalon keresztül végzett foglalás/érdeklődés;
  • „Szálláshely”: a Felhő Vendégház épülete, amelyet a foglaló személy szállásként kiválaszt;
  • „Feltételek” a jelen Foglalási Feltételeket jelenti, amelyek időről időre frissülhetnek vagy megváltoztathatóak;
  • „Látogatók” minden olyan személy, aki meglátogat egy Vendéget a Szálláshelyen.

2. Weboldal használati feltételek és jogi nyilatkozat

2.1

Az ezen az oldalon található információkat jóhiszeműen tesszük közzé és rendszeresen frissítjük, de a Felhő Vendégház nem tudja garantálni azok teljességét és pontosságát. Nem vállalunk felelősséget sem Önnel, sem harmadik féllel szemben a webhelyen található hibákért vagy mulasztásokért. Előzetes értesítés nélkül módosíthatjuk, frissíthetjük vagy törölhetjük a feltételeket vagy az ezen a webhelyen található bármely információt, és az Ön felelőssége, hogy minden foglaláskor ellenőrizze a Feltételeket.

2.2

A weboldalainkon bemutatott összes termék és szolgáltatás a rendelkezésre állás függvényében érhető el. Weboldalaink információkat tartalmaznak a Felhő Vendégház termékeiről és szolgáltatásairól. A Felhő Vendégház valamely termékére vagy szolgáltatására való hivatkozás valamelyik weboldalunkon nem jelenti azt, hogy az adott termék vagy szolgáltatás elérhető vagy elérhető lesz azon a helyen, ahol tartózkodik.

2.3

Mindent megtettünk annak érdekében, hogy a termékeket és szolgáltatásokat a lehető legpontosabban írjuk le és illusztráljuk a weboldalakon. A weboldalakon megjelenített fényképek illusztrációs célokat szolgálnak, de a részletek a választott termék vagy szolgáltatás tényleges típusától vagy kategóriájától függően változhatnak. Abban az esetben, ha enyhe eltérés van a termék vagy szolgáltatás weboldalon található leírása és a termék vagy szolgáltatás illusztrálására használt fényképek között, a leírás az irányadó. Minden olyan konkrét követelményt, igényt, amely nem szerepel a weboldalon, vagy nem kerül említésre, még a foglalást megelőzően velünk előzetesen egyeztetni szükséges.

 

3. Az Ön foglalása

3.1

Foglalhat online vagy offline. Meg kell adnia a foglaló és/vagy legalább egy vezető Vendég nevét, számlázási címét, e-mail címét és telefonszámát. Önnek lehetősége van arra, hogy a foglalás megerősítése előtt minden szakaszban ellenőrizze és helyesbítse a foglalásával kapcsolatos információkat. A foglalás befejezéséhez el kell fogadnia ezeket a feltételeket. Ha nem fogadja el ezeket a feltételeket, akkor nem foglalhat. Minden foglalás szigorúan a jelen Feltételek elfogadásához kötött.

3.2

Bármely foglalás csak akkor jön létre, ha az előleg teljes kifizetése megtörtént, és a foglalási visszaigazolást elküldtük. Egyes kondíciók esetén nem kell teljes egészében előre fizetnie, ebben az esetben a foglalás a foglalási visszaigazolás elküldésével jön létre. Amennyiben nem kell teljes egészében fizetnie, ezt foglaláskor visszaigazoljuk, és a fizetési időpontokat ismertetjük. A foglalás befejezését és a visszaigazolás kézhezvételét követően Ön kötelező érvényű szerződést köt a Felhő Vendégházzal a jelen Feltételekkel.

3.3

Bizonyos időszakokban korlátozások lehetnek érvényben, beleértve, de nem kizárólagosan, a minimális éjszakai tartózkodást és az életkorra vonatkozó korlátozásokat. Ezekről adott esetben a foglaláskor tájékoztatjuk. Fenntartjuk a jogot, hogy bármikor elutasítsunk bármilyen foglalást.

3.4

Amint megkapta visszaigazolását és/vagy számláját, kérjük, gondosan ellenőrizze a részleteket. Ha valami nem helyes, azonnal tudassa velünk. Nem vállalunk felelősséget, ha nem kapunk értesítést a dokumentáció pontatlanságáról a lehető leghamarabb. Ha hiba van a visszaigazolásban vagy a számlán, fenntartjuk a jogot, hogy kijavítsuk, amint tudomásunkra jut.

3.5

Bejelentkezéskor a vendégeknek be kell mutatniuk egy  érvényes fényképes igazolványt, például útlevelet vagy személyi igazolványt vagy vezetői engedélyt a foglalás ellenőrzéséhez.

3.6 Különleges kérések

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy segítsünk a speciális igényekkel rendelkező vendégeknek. Kérjük, foglaláskor írásban tájékoztasson minket minden különleges igényről, hogy segíthessünk kiválasztani az Ön igényeinek leginkább megfelelő apartmant vagy szobát. Bár törekszünk arra, hogy minden ésszerű kérésnek eleget tegyünk, nem garantálható, hogy minden kérés teljesül. Feltételes foglalás nem fogadható el, azaz olyan foglalás, amely egy adott kérés teljesítésétől függ.

4. Díjak és fizetések

4.1

A foglalás árait online foglalások esetén weboldalunkon, offline foglalások esetén pedig a foglalási csapat tagja adja meg Önnek szóban vagy írásban. Minden ár változhat, és a megadott ár csak az ár megadásának időpontjában történt foglalásokra érvényes. A foglalás visszaigazolása után a megadott ár nem változik, kivéve, ha Ön módosítja a foglalást, vagy ha a szállás biztosításának költsége rajtunk kívül álló adóváltozások következtében megváltozik. Az áfát és az egyéb alkalmazandó adókat a fizetés napja, az érkezés vagy a számla kiállításának dátuma közül a legkorábbi időpontban érvényes adókulccsal számítják fel. Az árak soha nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, mivel az a vendégek életkorától függően esedékes, így érkezéskor kerül beszedésre.

4.2

A teljes vagy részleges fizetés foglaláskor szükséges, hacsak másként nem állapodnak meg. Ha a fizetés nem érkezik meg hozzánk a szükséges időpontban, fenntartjuk a jogot, hogy felfüggesszük vagy töröljük a foglalást. Késedelmes fizetés esetén az adott időszakra vonatkozó 4%-kal magasabb kamat kerül felszámításra.

4.3

A fizetést az azonosított pénznemben (általában magyar forintban vagy euróban) kell teljesíteni banki átutalással. Amennyiben a foglalásokat nem fizeti ki előre, előleg fizetését kérhetjük Öntől. Az előlegről foglaláskor értesítjük Önt.

5. További költségek

5.1

Ön felelős minden törésért, kárért, extra takarítási díjért, késői kijelentkezésért, a tartózkodása során rendelt extrákért és/vagy a tartózkodás eredményeként nálunk felmerülő további díjakért („További díjak„). Előfordulhat, hogy a Szálláshelyre érkezés előtt vagy a Szálláshelyre érkezéskor biztonsági letétet kell fizetnie az ilyen költségek fedezésére. Ha a

kaució nem elegendő a költségek fedezésére, vagy nem fizet kauciót, akkor az esetlegesen keletkezett kárt kijelentkezéskor készpénzben kell megfizetnie. Fenntartjuk a jogot, hogy ezeket a díjakat közvetlenül a Foglalónak vagy a Vendégnek számlázzuk ki. A kaució egyenlegét visszatérítik.

5.2

Útmutatóként a További díjak többek között a következőket foglalják magukban:

5.2.1 A lakás vagy annak bármely tartalmának törése, elvesztése vagy károsodása;

5.2.2 Takarítás, speciális felületkezelési díjak, ha a rutinszerű tisztításnál több;

5.2.3 Dohányzási díj a 12.3. pont szerint;

5.2.5 Elveszett kulcsok: 12 €/kulcs;

5.2.8 Poggyász tárolása (24 órán túl);

5.2.9 Kisállat tartózkodás;

5.2.10 Egyéb szolgáltatások, például parkoló, extra takarítás kérésre rendelkezésre áll.

5.3

Minden További díj után áfát és helyi adót kell fizetni. Amennyiben a Kiegészítő díjak nincsenek meghatározva ezekben a feltételekben, a tényleges költséget számítjuk fel Önnek a felmerült adminisztrációs költségekkel együtt.

6. Módosítások és kiterjesztések

6.1

Ha módosítani szeretné a visszaigazolt foglalás bármely részletét, megpróbáljuk végrehajtani a módosítást, ami a tartózkodás dátumától és hosszától függően az ár növekedését eredményezheti, azonban nem tudjuk garantálni, hogy a kért változtatásokat elfogadjuk. A dátummal, a helyszínnel és a tartózkodás hosszával kapcsolatos minden változás a rendelkezésre állás függvényében történik. Minden változtatási kérelmet írásban kell benyújtani hozzánk. Bármely módosítás elutasítása esetén az eredeti foglalás visszaáll. A névváltoztatás vagy a gyermek életkorának megváltoztatása nem jár semmilyen költséggel vagy adminisztrációs díjjal. Miután bejelentkezett, az indulási dátum vagy a szálláshely olyan módosításai, amelyek a tartózkodás időtartamának csökkenését eredményezik, nem jogosítják fel a már nem szükséges éjszakák díjának visszatérítésére.

6.2

Ha meg szeretné hosszabbítani tartózkodását, kérjük, a lehető leghamarabb értesítsen minket, hogy megkönnyítsük kérését. Minden hosszabbítás a rendelkezésre állás függvényében és az akkor érvényes árakon változik. Értesíteni fogjuk Önt arról, hogy teljesíteni tudjuk-e hosszabbítási kérelmét, és amennyiben értesítést kapott a tartózkodás meghosszabbításáról, fenntartjuk a jogot, hogy minden további fizetést és terhelést levonjunk az eredeti foglaláshoz használt hitel- vagy betéti kártyáról, vagy a meghosszabbított időszakra vonatkozó számlát elküldjük az Ön számlázási címére, és a fizetést azonnal vissza kell fizetni.

7. Lemondás

A foglalás lemondására való jogosultsága a kiválasztott foglalási típustól függ, az alábbiak szerint.

Nem visszatérítendő foglalások


A vissza nem térítendő foglalások (gazdaságos árak) kedvezményes áron érhetők el, de ez „lemondásmentes” alapon történik. Ennek megfelelően a vissza nem térítendő foglalás lemondása esetén nem jár visszatérítés, és a foglalás teljes összegét könyveljük.

 

Visszatéríthető foglalások


A visszatéríthető foglalások (rugalmas árak) lemondhatók, a lemondási feltételek függvényében. Az Ön lemondási lehetősége megjelenik az online foglalások weboldalán, és az offline foglalások foglalási csapata elmagyarázza Önnek.  A teljes mértékben visszatéríthető foglalások lemondási feltételei a következők, és a tervezett érkezési nap előtt küldött értesítésen alapulnak.

A rugalmas árak 30% előleget igényelnek foglaláskor a foglalás garantálása érdekében. A foglalás legkésőbb 8 nappal a bejelentkezés dátuma előtt bármikor ingyenesen lemondható. Ebben az esetben a 30%-os előleget teljes egészében visszatérítjük. Abban az esetben, ha a lemondás 7-0 nappal a bejelentkezés előtt történik, az előleg nem visszatéríthető.

Meg nem jelenés esetén az apartmanokat a menetrend szerinti érkezés napján 23 óráig tartjuk fenn, ekkor a foglalás törlésre kerül, és a fenti lemondási díjak kerülnek felszámolásra.

8. Változtatások általunk

8.1

Nem számítunk arra, hogy bármilyen változtatást kell végrehajtanunk a foglalásában, azonban alkalmanként a foglalásokat módosítani vagy törölni kell, vagy az információkban vagy egyéb

részletekben lévő hibákat ki kell javítani, és fenntartjuk a jogot erre. Ha ez megtörténik, telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot, ahogy akkor ésszerűen lehetséges. Ha módosításra van szükség, vagy foglalását törölni kell, lehetőség szerint alternatív apartmant vagy szobát kínálunk Önnek a Felhő Vendégházon belül, ugyanarra az időszakra. Ha az alternatív apartmant vagy szobát alacsonyabb áron hirdetik, visszatérítjük az árkülönbözetet. Ha azonban az alternatív lakás ára magasabb, az új árat kell fizetni. Ha nem kívánja elfogadni a módosítást vagy a felajánlott alternatív apartmant vagy szobát, vagy nem tudunk megfelelő alternatív apartmant ajánlani Önnek, akkor jogosult lehet a foglalás törlésére és visszatérítésre. A lehető leghamarabb közölje velünk, hogy elfogadja-e a felajánlott változtatást vagy alternatív apartmant vagy szobát, ha visszatérítést szeretne. Nem vállalunk felelősséget semmilyen költségért, kárért vagy veszteségért, amely a foglalás módosítása vagy lemondása miatt merül fel, és az Ön egyetlen jogorvoslati lehetősége a nekünk fizetett díjak visszatérítése.

8.2

Időről időre előfordulhat, hogy korlátoznunk kell a Szálláshelyen rendelkezésre álló létesítményeket a helyi szabályozások, karbantartás vagy rajtunk kívül álló okok miatt. Bár törekszünk arra, hogy a weboldalunkon [és brosúráinkban] felvázolt szolgáltatásokat nyújtsuk, nem garantáljuk, hogy minden létesítmény és szolgáltatás elérhető vagy korlátlan lesz tartózkodása alatt, és előfordulhat, hogy törölnünk kell a foglalását. Ha töröljük foglalását, teljes visszatérítést küldünk Önnek, és a visszatérítés lesz az egyetlen jogorvoslat a foglalás törlésére. Semmilyen körülmények között nem vállalunk felelősséget az Ön vagy képviselője által a foglalással kapcsolatban fizetett összegeket meghaladó összegért.

9. Felelősség

9.1

Nem vállalunk felelősséget az Ön személyes tárgyaiért az apartmanban vagy szobában való tartózkodása alatt, beleértve a személyes tárgyak ellopását és/vagy károsodását. Ezért nyomatékosan javasoljuk, hogy gondoskodjon arról, hogy megfelelő biztosítással rendelkezzen a szálláshelyen való tartózkodása során bekövetkező lopások és károk fedezésére.

9.2

A törvény által megengedett mértékben sem mi, sem képviselőink nem vállalunk felelősséget Önnel vagy bármely Vendéggel szemben (akár szerződéses, akár szerződésen kívüli károkozásért, akár más módon) semmilyen büntető, különleges, közvetett vagy következményes veszteségért vagy kárért, termeléskiesésért, elmaradt haszonért, bevételkiesésért, szerződésvesztésért, jó hírnév vagy hírnév elvesztéséért vagy károsodásáért, és felelősségünk Önnel szemben a teljes díjra korlátozódik Ön fizette ki azzal a foglalással kapcsolatban, amellyel kapcsolatban a vonatkozó felelősség felmerült.

10. Szállás használat

Minden apartman és szoba csak ideiglenes vagy üdülési szállásként használható az Ön vagy szervezete számára. Nem használhatók a vendégek fő-, kiegészítő otthonaként vagy lakóhelyeként; Ön nem lesz jogosult bérleti jogviszonyra. Nem jön létre bérbeadó és bérlő közötti kapcsolat, és nincs törvényes birtoklási biztosíték sem most, sem a használat időszakának végén. Ha Ön vagy csportjának bármely tagja nem hagyja el a szálláshelyet az időszak végén, akkor a megfelelő szállásdíjat kell fizetnie a folyamatos megszállás idejére. A vendégeken kívül más személy nem jogosult az apartman vagy a szoba használatára. Bár szeretnénk, nem tudjuk garantálni a pontos apartman vagy szobaszámot érkezés előtt. Az apartmanban a maximális vendégszámot az apartmanban lévő ágyak száma határozza meg. Ha a maximális számot túllépik, megtagadhatjuk a szálláshoz való hozzáférést és/vagy fenntarthatjuk a jogot, hogy további apartmanokért vagy szobákért díjat számítsunk fel.

11. Létesítmények és szolgáltatások

11.1

Takarítás: napi takarítás nincsen; Alapesetben 7 éjszaka után, és a tartózkodás ideje alatt hetente egy teljes takarítást biztosítunk apartmanjának vagy szobájának.

11.2

Karbantartás: A rendszeres karbantartást időzítetten végzik; Alkalmanként azonban előfordulhat, hogy be kell jutnunk a szobájába vagy apartmajába az alapvető karbantartás elvégzéséhez. Arra törekszünk, hogy 24 órával korábban értesítsük Önt, kivéve vészhelyzet esetén, amikor azonnali hozzáférésre van szükségünk.

11.3

Internet: A Vendég és Látogatója nem zavarhatja, mozgathatja vagy kapcsolhatja le az internet-hozzáférés biztosításával kapcsolatos berendezéseket, és nem használhatja a kapcsolatot semmilyen illegális vagy erkölcstelen célra (beleértve, de nem kizárólagosan a fájlmegosztást), és a Felho Vendégház fenntartja magának a jogot, hogy bármilyen nyilvántartást átadjon a hatóságoknak, amennyiben a Felhő Vendégház tudomást szerez az ilyen használatról. A Felhő Vendégház fenntartja magának a jogot, hogy bármikor, előzetes értesítés nélkül megszakítsa a kapcsolatot a vendéggel, ha a Felhő Vendégház megítélése szerint megsérti a jelen Feltételek bármelyikét.

11.4

Kerékpár- és SUP-kölcsönzés: egyedi bérleti szerződés tárgyát képezi, saját feltételekkel.  A feltételek közötti ellentmondás esetén ez a dokumentum az irányadó.

12. A vendég felelőssége

12.1

A vendégeknek be kell tartaniuk az apartman használatára vonatkozó előírásokat. Ezek érkezéskor és honlapunkon állnak rendelkezésre. Ha bármely vendég megsérti ezeket a

feltételeket vagy a szabályokat, fenntartjuk a jogot, hogy felszólítsuk a vendéget az apartman azonnali, visszatérítés nélküli elhagyására. Az apartmanban tartózkodó személyek száma nem haladhatja meg az egység alvási kapacitását.

12. 2

A szerződés teljesítésének megtagadása, szolgáltatási kötelezettség megszűnése: A Felhő Vendégház jogosult a szálláshely-szolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha: a) a Vendég a szobát vagy a létesítményt nem rendeltetésszerűen használja, b) a Vendég nem tartja be a szálláshely biztonsági előírásait és szabályait,  Alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván, alkohol vagy kábítószer hatása alatt viselkedik, fenyegető, sértő vagy más módon elfogadhatatlan viselkedést mutat.

12.3

Dohányzás: A szálláshely belső területein tilos a dohányzás, beleértve az elektronikus cigaretta használatát is. Ön felelős azért, hogy Látogatói ne dohányozzanak. Ha úgy találjuk, hogy megsértette ezt a 12.2 pontot, akkor 300 euró díjat kell fizetnie nekünk kötbérként. Ön köteles továbbá kártalanítani minket minden olyan bírsággal és/vagy egyéb díjjal kapcsolatban, amely nekünk, a Felhő Vendégház tulajdonosának merül fel a Szálláshelyen való dohányzás eredményeként.

12.4

Háziállatok: vendégházunk kutyabarát szálláshely, ahol bármilyen méretű kutyát szívesen látunk, de tájékoztódnunk kell a vendégekkel érkező kutyák méretéről és számáról, hogy tanácsot adhassunk az optimális szállásválasztáshoz. Nem minden szoba és apartman alkalmas egynél több kutya elhelyezésére. Más háziállat nem szállásolható el a Felhő Vendégház szálláshelyen. Ez alól kivételt képeznek a nyilvántartott segítő állatok, amelyek érkezés előtt tájékoztatást kérünk. Minden háziállat után pótdíjat kell fizetni.

12.5

Kellemetlenség: A vendégeknek felelősségteljes magatartást kell tanúsítaniuk, tiszteletben kell tartaniuk az apartmant és a többi vendéget, és a zajt a lehető legkisebbre kell csökkenteniük este 10 és reggel 7 óra között. Ez magában foglalja a többi vendég bármilyen kellemetlenségének vagy zavarásának okozását, illetve a személyzet valamely tagjával szembeni fenyegető vagy bántalmazó magatartást telefonon, írásban vagy személyesen. A vendégek nem használhatják az apartmant és a szobákat semmilyen illegális vagy erkölcstelen célra.

12.6

Korhatárok: Minden vendégünk biztonsága érdekében 18 éven aluli vendégektől nem fogadhatunk el foglalásokat, kivéve, ha előzetesen írásban közvetlenül a szálláshellyel állapodtak meg. Megköveteljük, hogy legalább egy 18. életévét betöltött személy utazzon gyermekkel, és ugyanabban az apartmanban, szobában vagy egymásba nyíló szobában lakjon, kivéve, ha előzetes megállapodás alapján történt. Érkezéskor igazolni kell a

személyazonosságot és a születési dátumot, és ha nem kérésre mutatják be az igazolványt, fenntartjuk a jogot a foglalás törlésére.

12.7

Látogatók: A vendégek felelősek a látogatókért. A nem vendégek 23 óra után nem léphetnek be az apartmanokba, és szigorú házibuli ellenes szabályzatot alkalmazunk.

12.8

Károkozás: A vendégeknek a szálláshelyet, apartmant, szobát, bútorokat, berendezési tárgyakat és ingóságokat ugyanolyan állapotban kell tartaniuk, mint érkezéskor. Értesíteniük kell minket minden sérülésről, veszteségről vagy törött tárgyról, illetve általános karbantartást igénylő ügyekről. Az apartmanban keletkezett kár teljes egészében felszámolásra kerül, teljes kártérítési alapon. Abban az esetben, ha ezeket az indulás után fedezzük fel, az indulást követő 7 napon belül értesítjük Önt vagy a Foglalót, minden részlettel és lehetőség szerint fényképes bizonyítékkal. Fenntartjuk a jogot, hogy számlát állítsunk ki Önnek, ha Ön vagy Látogatója bármilyen kárt okoz a Szálláson.

12.9

Tisztaság: Elvárjuk, hogy az apartmanok és szobák távozáskor elfogadható tisztasági, javítási és rendi állapotban maradjanak. Az extra takarításért vagy a speciális takarításért pótdíjat kell fizetni, hogy az apartman visszakerüljön a rendeltetésének megfelelő állapotba. A további díjak magukban foglalhatják a takarítás és javítás mellett a bevételkiesés kompenzálását is, ha a lakást üzemen kívül kell helyezni, mert egy lakás vagy szoba rossz tisztasági és rendi állapotban maradt.

12.10

Elveszett vagyon: a távozás napján minden tárgyát, kellékét vigye magával. Ha úgy gondolja, hogy bármilyen tárgyat hagyott egy Szálláshelyen, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mi értesítjük, ha megtaláltuk elveszett tulajdonát. Az Ön által a vendégházban hagyott vagyontárgyak kizárólag az Ön felelősségére történnek.

13. Egészség és biztonság

Minden vendégünk egészségét és biztonságát komolyan vesszük. Érkezéskor javasoljuk, hogy ismerkedjen meg az apartman vagy szoba és a vendégház elrendezésével, valamint az apartmanban részletezett egészségügyi és biztonsági eljárásokkal.

14. Minőség és visszajelzés

Elkötelezettek vagyunk a minőségi szállás biztosítása mellett, és rendszeres ellenőrzéseket végzünk annak biztosítása érdekében, hogy a Felho Vendégházban magas színvonalat tartsunk fenn. Örömmel fogadjuk vendégeink visszajelzéseit is, és arra kérjük őket, hogy távozáskor töltsenek ki egy vendégelégedettségi felmérést. Nagyra értékeljük ezt a visszajelzést, amely hasznos információkkal szolgál számunkra arról, hogyan javíthatjuk tovább szolgáltatásainkat.

15. Panaszok vagy kérdések

Abban a valószínűtlen esetben, ha elégedetlen a szállás bármely aspektusával, kérjük, először a lehető leghamarabb értesítsen minket. Ha nem ad lehetőséget arra, hogy megoldjunk egy problémát a tartózkodása alatt, lehetetlen segíteni. Célunk, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújtsuk, de abban a valószínűtlen esetben, ha elégedetlen a szolgáltatásunkkal, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben a felhovendeghaz@gmail.com címen

16. Adatvédelem

Foglalási tevékenységének különböző szakaszaiban személyes adatokat és kapcsolattartási adatokat gyűjthetünk. Minden összegyűjtött vagy megfelelően megszerzett információt az Adatvédelmi irányelveinknek megfelelően dolgozunk fel.

A telefonhívásokat biztonsági intézkedésként is megfigyelhetjük és/vagy rögzíthetjük, hogy segítsenek nekünk munkatársaink képzésében és az Önnek nyújtott szolgáltatásaink javításában.

17. Általános rendelkezések

17.1

Fenntartjuk a jogot, hogy időről időre frissítsük ezeket a Feltételeket. Az Ön felelőssége, hogy minden foglaláskor ellenőrizze a vonatkozó Feltételeket. Ha a vendégek megszegik a Feltételeket, fenntartjuk a jogot, hogy felszólítsuk a Vendégeket, hogy azonnal hagyják el apartmanjukat vagy szobájukat és Ingatlanukat.

17. 2

A jelen Feltételek semmilyen módosítása nem érvényes, kivéve, ha azt írásban és aláírásunkkal látjuk el.

17. 3

Ha a jelen szerződés bármely rendelkezése vagy része érvénytelen, jogellenes vagy végrehajthatatlan, vagy azzá válik, azt töröltnek kell tekinteni, de ez nem érinti a jelen szerződés többi részének érvényességét és végrehajthatóságát.

17. 4

Ha Ön fogyasztó, a jelen Általános Szerződési Feltételek nem korlátozzák vagy korlátozzák fogyasztói jogait. Amennyiben a jelen Feltételek ellentétesek az Ön törvényes fogyasztói jogaival, az Ön törvényes fogyasztói jogai élveznek elsőbbséget.

17. 5

A jelen Feltételekre és azok értelmezésére Magyarország jogszabályai az irányadók, és azok szerint Magyarország bíróságai kizárólagos joghatósággal rendelkeznek a jelen feltételekkel kapcsolatos bármely követelés, jogvita vagy nézeteltérés, valamint az azokból eredő vagy azokkal kapcsolatos bármely ügy tekintetében.